دوربین مدار بسته های کیهان سیستم

دوربین مدار بسته از آن دسته از لوازمی است که شاید شماهم برای امنیت محیط کار یا خانه خود استفاده میکنید و یا به تازگی قصد خرید دوربین مداربسته و نصب آن را دارید .

همانطور که میدانید نصب دوربین مداربسته در ورودی محل کارتان و منزل میتواند از خطرات زیادی جلوگیری کند و درصورت بروز مشکل به کمک شما بیاید . سیستم های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند که براساس شرایط و محیط و امکانات میتوان آن هارا انتخاب کرد .

با کیسیس ( کیهان سیستم ) همراه باشید تا دقیق تر و کاملتر درباره دوربین مداربسته ، نصب دوربین مداربسته ، خرید دوربین مداربسته و قیمت دوربین مداربسته صحبت کنیم .

 

نکات مهم در انتخاب دوربین مدار بسته 

انتخاب دوربین مداربسته بیشتر از هر چیزی به نیازهای شما بستگی دارد. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که چه نوع دوربین مداربسته‌ای می‌خواهید. این دوربین‌ها به دو دسته‌ی دوربین‌های انالوگ و دوربین‌های تحت شبکه که تصویر دیجیتالی ضبط می‌کنند تقسیم می‌شوند. دوربین‌های تحت شبکه تصاویر را به‌صورت بی‌سیم یا وایرلس منتقل می‌کنند و شما در ادامه می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. همچنین هنگام انتخاب دوربین مدار بسته باید نقشه‌ی محیط را در نظر بگیرید و سیم کشی ها را به یک حرفه‌ای آموزش‌دیده بسپارید.

محلی که برای آن قصد خرید دوربین مداربسته دارید در انتخاب نوع دوربین شما بسیار تاثیرگزار هست برای مثال دوربین مداربسته مناسب محیط های بیرون باید طوری باشد که در برابر باد و باران مقاومت کافی را داشته باشد .

اگر برای شما قابلیت دید در شب دوربین مداربسته مهم باشد باید به این موضوع دقت کنید چون همه دوربین های مداربسته امکان دید در شب را ندارند . از طرف دیگر باید به این نکته توجه کنید که آیا ضبط صدای محیط برای شما اهمیت خاص و ویژه ای دارد ؟ اگر بله پس باید دوربینی انتخاب شود که امکان ضبط صوت را نیز داشته باشد .

امکانات دیگر مثل ذخیره سازی تصویر ، رم خور بودن و قابلیت هشدار نیز میتواند جزو فاکتورهای شما برای انتخاب دوربین مداربسته باشد .

اگر درباره نصب دوربین مداربسته یا انتخاب بهترین دوربین مداربسته براساس محیط و بودجه خودتان نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید .

برندهای معتبر تولید کننده دوربین مداربسته کیهان سیستم

شرکت‌های زیادی در ایران و سراسر جهان انواع دوربین مداربسته را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از میان این شرکت‌ها می‌توان به داهوا، ورتینا ، پارادوکس و هایک ویژن اشاره کرد که کیهان سیستم نیز محصولات این برند را به فروش میرساند و میتوانید از ما تهیه کنید .

خرید آنلاین دوربین مدار بسته از فروشگاه اینترنتی کیهان سیستم

انواع دوربین‌های مدار بسته‌ی برندهای معتبر با امکانات مختلف در کیهان سیستم موجود است و از طرفی میتوانید از طریق تماس با ما مشاوره رایگان دریافت کنید تا بهترین انتخاب را در  دوربین مداربسته داشته باشید .