وبلاگ, مقالات آموزشی

دوربین مداربسته ورتینا VHC-3240

دوربین دو مگاپیکسل HDTVI ورتینا VHC-3240

دوربین مداربسته ورتینا VHC-3240

با دوربین مداربسته ورتینا vhc-3240 آشنا شویم

امروزه با وجود تجملات زیاد در زندگی شهری و بالا رفتن سرقت های مختلف دوربین مداربسته یکی از بهترین گزینه ها برای محافظت از مکان‌ های مورد نظر می باشد. این را در نطر بگیرید که تنوع دوربین در بازار بسیار زیاد می باشد.

برای خرید دوربین مداربسته باید کمی دقت نظر را بیشتر کنید تا کالایی تهیه کنید که بیشترین کیفیت را داشته باشد.

در ادامه با دوربین مداربسته ورتینا vhc-3240 آشنا میشویم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید همچنین اینکه قیمت بسیار مناسبی برای آن پرداخت نمایید.

این دوربین دارای لنز 2 مگاپیکسل می باشد، ماتدگاری کیفیت تصویر ، و ظاهری کامپکت و زیبا از نشانه های های بارز دوربین 3240 ورتینا است .

همچنبن دارای لنزی فیکس می باشد و تا 20 متر قابلیت دید در شب دارد و اینکه می توانید با این‌دوربین فضای کم نور را متعادل کرده و تمام‌ نقاط را به راحتی ببینید.

همچنین دوربین‌ مداربسته ورتینا سیو کابل بسیار مناسبی دارد و چون فضای دید آن بسیار قوی می باشد افراد زیادی تمایل زیادی به خرید آن می کنند.

دوربین VHC-3240 ورتینا را می توانید در مکان های عمومی و ویلا و فضای باز به راحتی نصب کنید .

از ویژگی های بارزی که دارد نهایت استفاده را ببرید. دوربین ورتینا زیبایی خاصی دارد که به راحتی نصب می گردد و هر فرد نابلدی می تواند آن را نصب کند .

از امکانات مجازی که دارد نهایت استفاده را ببرد. این دوربین قابلیت نصب خودکار دارد و افراد با توجه به اینکه در هر مکانی که هست می توانند از این قابلیت استفاده کنند .

 

بررسی کامل دوربین ورتینا ۳۲۴۰

دوربین دو مگاپیکسل HDTVI ورتینا VHC-3240

 

دوربین ورتینا3240 یکی از شکل های بی نظیر این محصول است که به شکل های مختلف، این محصول در سایت معتبر آن بررسی می شود.

بررسی این محصول به شکل های کامل و مختلف در سایت فروش انجام می شود . که افراد اگر به سایت این محصول مراجعه کنند خواهند یافت که امروزه این محصول به بهترین شکل که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است عرضه میشود . که این امر سبب شده افراد از این محصول به شکل های مختلف استفاده کنند.

بررسی این محصول از لحاظ قیمت نیز قابل رویت است . چون آن دارای ساختار عالی و فوق العاده ای است .و دارای برنامه های فراوان و حافظه بالا بوده که همه انها روی رنج قیمت تاثیر گذار است .و هر کدام از این موارد به شکلی روی افزایش قیمت این محصول تاثیر می گذارد. از این رو افراد قبل از خرید این محصول می توانند با بررسی این سایت از زوایایی گوناگون به بررسی این محصول بپردازند و سپس بعد از اگاهی کامل در مورد این محصول آن را سفارش دهند .و به بهترین شکل خریداری کنند و از آن نهایت لذت را ببرند .و در مکانی که می خواهند از این محصول استفاده کنند و آن مکان را تبدیل به یک جایی امن کنند. از این رو بررسی کامل دوربین ورتینا ۳۲۴۰ به صورت جامع و مفید در سایت فروش آن امکان پذیر است.

مشخصات ظاهری دوربین ورتینا VHC-3240

دوربین ورتینا ۳۲۴۰ یکی از پر طرفدارترین و و عالی ترین نوع دوربین است. که افراد برای برقرار کردن امنیت و آرامش از این محصول در مکان های شخصی و کاری خود به بهترین شکل استفاده می کنند. این محصول دارای مشخصات فراوانی است که ما در اینجا می خواهیم مشخصات ظاهری این محصول را برای شما بیان کنیم. مشخصات دوربین ورتینا به شکل های مختلف است که از لحاظ ظاهر از اندازه و حجم جمع و جور و کوچک برخوردار است .که اکثریت به این شکل دوربین کامپکت می گویند و بسیار خوش دست است که افراد می توانند به راحت ترین شکل آن را در مکان های مختلف نصب کنند .چون دارای پایه ای عالی است از این رو به آسانی قابل نصب است.

این محصول دارای عدسی ثابتی است. از این رو عدسی این محصول باعث بالا رفتن میدان دید این دوربین می شود .و مکان بیشتری را به نمایش می گذارد. این محصول از بهترین مواد اولیه در بدنه آن استفاده شده که از فلز عالی و فوق العاده ای تهیه شده که ضد آب، ضد گردو غبار ، ضد حریق و در برابر حشرات موزی در امان است .که با مواجه شدن با باران و آتش سوزی بسیار محکم و بادوام است و به راحتی خراب نمی شود و همچنین ضد ضربه نیز هست. این محصول دارای ساختار جالبی است. و دارای وزن سبکی است که به راحتی قابل حمل و جابجایی است .که این موارد بیان شده مشخصات بارز این محصول به شمار می آید. این نوع دوربین دارای رنگی محو و اکثرا سیاه و سفید است که به راحتی قابل تشخیص نباشد و دزدان را به بهترین شکل گمراه کنند.

قیمت دوربین های مداربسته به چه عواملی بستگی دارد؟

امروزه دوربین جزء نیاز هر خانه، اداره و خانه های ویلایی شده است. حتی آن هایی که در خانه حضور دارند و به این معتقدند حادثه هیچوقت خبر نمی کند .ولی  باید همیشه احتیاط لازم را رعایت کنیم.‌ دوربین انواع مختلفی دارد که از نظر قیمت تفادت زیادی دارند. ولی اکثرا این سوال را دارند که قیمت دوربین های مداربسته به چه عواملی بستگی دارد؟

خرید دوربین مداربسته ورتینا VHC-3240

اولین چیزی که بر روی قیمت یک دوربین اثر می گذرد اندازه آن است. هر چقدر این دوربین در اندازه کوچک تر باشد و قابلیت دید کمتری داشته باشد یعنی افراد کمتر آن را مشاهده کنند. ولی وسعت دید آن ها بیشتر باشد در قیمت ان نقش مهمی دارد. از دیگر ویژگی که یک دوربین دارد بدنه آن می باشد. دوربین بدنه فلزی جزء با کیفیت تربن نوع دوربین است که افراد بیشتر آن را می پسندند. دوربین مداربسته هر چقدر قدرت دید بالایی داشته باشد در قیمت آن تاثیر دارد. دوربین‌ ورتینا تا شعاع  20 متر را به خوبی مشاهده می کند . دارای سیم بسیار ضخیم و انعطاف پذیری است .که به راحتی می توانید به هر مکان آن را سیم کشی کنید و برق آن را جدا کنید.

قیمت معمولا به کیفیت تصویر، جنس و ظاهر دوربین بستگی دارد. هر چقدر این موارد رعایت شده باشد در قیمت آن تاثیر دارد. خریداران می توانند آن را به صورت اینترنتی به راحتی دریافت کنند و قیمت بسیار پایینی برای آن پرداخت ‌کنند.

دوربین ورتینا VHC-3240 را از کجا خریداری کنیم؟

دوربین های مداربسته به دوربین هایی گفته می شود که ثابت در جای خود هستند . می تواند تصاویر را همزمان به یک یا چند مکان مختلف ارسال کنند . دوربین های مداربسته، دسته ای از دوربین ها هستند که برای نظارت بر محیط های داخلی و خارجی یک مکان استفاده می شوند. دوربین های مداربسته شکل های مختلفی دارند که بر اساس شرایط و محیط مکان انتخاب می شوند. دوربین مداربسته توسط یک مهندس  آلمانی به نام والتر بروش اختراع شد . در سال ۱۹۱۳، در آمریکا در مکان های عمومی رونمایی شد.

کاربرد کلی و اصلی دوربین های مداربسته، در سیستم های حفاظتی و امنیتی است. اما آن کاربرد های نظامی، امنیتی، پلیسی، صنعتی، و غیره را دارد. دوربین ورتینا ۳۲۴۰ یک نوع از دوبین های مداربسته کیفیت بالا از شرکت ورتینا است. این دوربین دارای کیفیت ۲ مگاپیکسل و دارای سنسور cmos است. سنسور coms گیرنده تصویر است که امواج نور را تبدیل به سیگنال الکتریکی می کند. این دوربین های مداربسته دارای ظاهر کامپکت است که باعث جمع و جور بودن این دوربین با کیفیت شده است. این دوربین همچنین با داشتن فیلتر True Day/Night میتواند در فضای کم نور نیز با کیفیت بالا فیلم برداری کند.

دوربین ورتینا با داشتن منو OSD باعث کاربری منو راحت تری شده و قابلیت IR در این دوربین باعث این شده که در شب به طور هوشمند دید

تا فاصله ۲۰ متر را داشته باشد. حتی در تاریکی هم با تصویر سیاه و سفید به فیلم برداری با کیفیت خوب و بالا ادامه می‌ دهد. همچنین بدنه مقاوم و فلزی آن باعث شده است که مانع ورود آب و گرد غبار به داخل دوربین شود. و امکان استفاده در بیشتر مکان های شلوغ را به شما میدهد.

مصرف انرژی دوربین ورتینا چقدر است؟

نکته مهمی که باید موقع خرید دوربین های مداربسته به آن توجه کرد، میزان مصرف انرژی آن است. دوربین های دارای سنسور coms که شامل دوربین ورتینا می شود، مصرف نسبتا پایین تری نسبت به دوربین های دارای سنسور CCD دارد. و همچنین دوربین هایی که ثابت در جای خود نیستند نیز میزان مصرف بالایی دارد. میزان مصرف دوربین های دارای سنسور coms مصرف حدود ۵ وات است. دوربین های مداربسته دارای سنسور های دیگر حداقل به 7 وات برق نیاز دارند. پس مصرف انرژی دوربین ورتینا نسبت به دوربین های دیگر کمتر است. پس اگر نیاز به دوربین مداربسته دارید و میخواهید آن را تهیه کنید .دوربین ورتینا و خرید غیر حضوری آن بهترین گزینه است.

این دوربین دارای بدنه محکم، مصرف کم انرژی، مقاوم بودن، دارای سیستم دید در شب، دارای کیفیت مناسب و قیمت مناسب است. برای خرید غیر حضوری این محصول میتوان در این سایت اقدام به خرید آن کرد. با خرید غیر حضوری و اینترنتی از سایت های معتبر میتوان دست متخلفان و کلاهبرداران را از پشت بست . و راهی برای انجام جرم آن ها باقی نماند. با خرید از این سایت میتوان با خیال راحت و بدون بیرون از خانه رفتن و به خطر انداختن جان خود، خریدی بسیار مقرون بصرفه و مطمئن داشته باشید.

1 دیدگاه در “دوربین مداربسته ورتینا VHC-3240

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *