وبلاگ, مقالات آموزشی

مشخصات دوربین ورتینا VHC-3222

دوربین مداربسته ورتینا VHC-3222

مشخصات دوربین ورتینا VHC-3222

مشخصات کاربردی دوربین ورتینا VHC-3222

دوربین مداربسته ورتینا VHC-3222

دوربین های ورتینا یکی از بهترین دوربین های ما می باشند. این محصول علاوه بر اینکه بسیار زیباست، مهم ترین کالای ما نیز می باشد. این نوع دوربین ها کیفیت بالا و کارایی های زیادی هم دارند و برای ما مناسب می باشند. دوربین ورتینا ۳۲۲۲ بهترین نوع دوربین ها می باشد و شما می توانید از مطمئن بودن این محصول ما، به سایت اینترنتی معتبر ما مراجعه کنید. و به راحتی خرید کنید.

کار با این دوربین خیلی آسان است و برای عکاسی فوق العاده است. کیفیت دوربین های ورتینا عالی است .و خیلی گران تر از مدل های دیگر این دوربین ها است و طرفداران زیادی دارد. این کالای مورد نظر در بسته بندی های مختلف صورت می گیرد. این محصول بسیار عالی، با کیفیت و جنس فوق العاده ای که دارد. بسیار خوش فرم می باشد و بسیار مقاوم و نیز هست و طرفداران زیادی دارد.  شما میتوانید از کیفیت این دوربین کاملا مطمئن شوید و بعد با خیال راحت خریداری کنید.

خرید دوربین مداربسته ورتینا VHC-3222

مشخصات دوربین ورتینا VHC-3222

کیفیت و کارایی این محصول با کالا های دیگر متفاوت است .دوربین های ورتینا بهترین نوع دوربین ها هستند .و برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید و به راحتی خرید کنید. برای خرید این محصول ما به سایت معتبر ما مراجعه کنید و با اطمینان کامل این محصول را خریداری کنید.

انواع دوربین های مداربسته

مشخصات دوربین ورتینا VHC-3222

دوربین های مداربسته کارایی های فوق العاده و  قیمتی  مناسب دارند. این دوربین دارای کیفیت بسیار عالی می باشد و قیمتی هم مناسب دارد. و در مرکز خرید های بزرگ همه نقاط کشور موجود می باشد. و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول ما را  به صورت آنلاین خریداری کنید. این دوربین بدلیل کیفیت بسیار بالا مناسب برای عکاسی می باشد وشما میتوانید  برای توضیحات بیشتر راجب دوربین های ورتینا به سایت اینترنتی معتبر ما مراجعه کنید. و با اطمینان کامل از با کیفیت بودن این محصول مطمئن شوید. و به راحتی خرید کنید. این نوع مدل دوربین ها کیفیت بالایی دارند. و جزو با کیفیت ترین دوربین های ورتینا می باشند .کیفیت این نوع دوربین ها عالی است .و خیلی گران تر از مدل های دیگر این دوربین ها است و طرفداران زیادی نیز دارد.

این نوع دوربین میتواند تمام انتظاراتی که شما از یک دوربین مداربسته را دارید .برطرف کند و به خاطر کیفیت بسیار بالا سال های طولانی برای شما کار کند علاوه بر آن دوربین ها دارای ضمانت نامه چند ساله هستند و شما میتوانید خریدی با خیال راحت از سایت ما داشته باشید. این نوع دوربین دارای بسته بندی های مختلفی نیز هست که شما میتوانید با مراجعه به سایت از تمام جزیئات آن مطلع شوید.

 

مشخصات دوربین ورتینا VHC-3222

قیمت روز دوربین ورتینا VHC-3222

برند های زیادی از دور بین مدار بسته با قابلیت ها و قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد. بنابراین لازم است که برای انتخاب مناسب اطلاعات اولیه و پایه ای مناسبی از کارکردها و ویژگی های دوربین مدار بسته داشته باشید. یکی از فاکتورهای مهم در هر خریدی قیمت است . در هنگام خرید دوربین قیمت، فاکتور تعیین کننده ای است. سعی کنید برندی را انتخاب کنید که قیمت و کیفیت آن باهم تناسب داشته باشد. سعی کنید دوربینی انتخاب کنید که با توجه به قیمتی که برایش پرداخت می کنید انتظارات و نیازهای شما را برآورده کند و دقت کنید که تفاوت قیمت در برندهای مختلف آیا تفاوت کیفیت را به همراه دارد؟

پس در ابتدا، نیاز ها و انتظارات خود از دوربین مداربسته، مقدار بودجه اختصاص یافته، و شرایط محیطی که قرار است دوربین در آنجا نصب شود را در نظر بگیرید و سپس یک شرکت و برند معتبر را برای خرید دوربین و گرفتن مشاوره انتخاب کنید. شرکت ورتینا از سال 2008 تا کنون با پرسنل خلاق و نوآور یکی از معتبر ترین شرکت ها و کمپانی ها در حوزه تکنولوژی بوده است که در سال 2015 در رتبه بندی جهانی در جایگاه نخست قرار گرفت و اکنون یکی از قطب های تولید و عرضه سیستم های حفاظتی و مدار بسته است. دوربین ورتینا ۳۲۲۲ با توجه به امکانات و قابیلت هایی که دارد بسیار مناسب و با صرفه است. در زیر به معرفی مختصر این دوربین می پردازیم:

قابلیت های دوربین مداربسته VHC-3222 ورتینا

_ سنسور CMOS 2MP

– خروجی HD تا رزولوشن 2 مگاپیکسل

_ فیلتر مکانیکی برای ضبط تصویر در فضای تاریک و کم نور

_ دارای لنز ثابت

_کاهش نویز دیجیتال(DNR)

_   با قابلیت دید در شب تا فاصله حداکثر 20 متر

– استاندارد IP66 برای مقاومت در برابر مایعات، گردوغبار

این دوربین با امکانات فوق در محیط های با گرد و غبار نیز کارکرد خوبی دارد و حتی در تاریکی هم قادر است تصاویر را به صورت سیاه و سفید ضبط و ذخیره سازی کند. قیمت روز دوربین ورتینا ۳۲۲۲ مانند دیگر محصولات بستگی به قیمت و نوسانات ارز دارد و ثابت نیست. اما با بودجه حدود یک میلیون تومان می شود یک دوربین با مشخصات و امکانات فوق خریداری کرد.

مشخصات دوربین ورتینا VHC-3222

نحوه ی خرید دوربین های مداربسته به صورت انلاین

بعد از تعیین و بررسی شرایط محیطی، انتظارات و نیازهایی که از یک دوربین مدار بسته دارید. و با توجه به مقدار بودجه ای که دارید. مسئله مهم و اساسی نحوه خرید دوربین است که می تواند بر قیمت تمام شده مؤثر باشد. خرید دوربین های مداربسته به صورت آنلاین این امکان را به شما می دهد. که قیمت ها و ویژگی های دوربین مورد نظر خود را مقایسه کنید . و بعد از بررسی های لازم و کافی با خیال راحت و به راحتی اقدام به خرید نمایید. اگر به صورت آنلاین خرید کنید می توانید از نظرات کسانی که قبلا دوربین مورد نظر را خریده اند استفاده کنید. و اگر ابهام و سئوالی داشتید می توانید با راه های ارتباطی در نظر گرفته شده با کارشناسان مربوطه در تماس باشید. و یک خرید امن و رضایت بخش را تجربه کنید.

معمولا سایت های معتبر فروش آنلاین درای خدمات پس از فروش و گارانتی هم می باشند که بیش از پیش خیال خریدار را راحت می کند و تا آخر در کنار و همراه او می ایستند.

مشخصات دوربین ورتینا VHC-3222

مراحل نصب دوربین های مداربسته به چه شکل است؟

امروزه به دلیل زندگی شهری و مشغله های فراوانی که وجود دارد میزان سرقت نیز به مراتب زیاد شده است. برای اینکه از این بلا در امان بمانید یکی از بهترین کارها نصب دوربین مدار بسته می باشد که اکثرا در هر نقطه از مکان مورد نظر نصب و راه اندازی می گردد. دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای مزیت های فراوانی هستند. عده ای از اینکه چطور این نصب صورت می گیرد آگاهی لازمی ندارند و یا اینکه افرادی هستند که خودشان متخصص هستند و می خواهند با نحوه نصب آشنایی پیدا کنند و به راحتی بدون هزینه آن را نصب کنند. در ادامه مراحل نصب دوربین های مداربسته را برایتان بازگو می کنیم.

مشخصات دوربین ورتینا VHC-3222

ابتدا این را درنظر بگیرید که نوع دوربین در کیفیت تصویر بسیار نقش مهمی دارد. مکانی که این دوربین را نصب می کنید بسیار مهم می باشد، بابد نه کم نور باشد که تصویر واضح نباشد و نه پر نور باشد که قابل تشخیص نباشد. باید برق این دوربین با برق ساختمان مجزا باشد تا اگر سارقین برق ساختمان را قطع کردند به راحتی این دوربین همه چیز را ضبط کند. همچنین باید برق این دوربین توکار باشد تا هیچکس نتواند به سیم و کابل آن دسترسی پیدا کند و کاملا ایمن باشد.

مشخصات دوربین ورتینا VHC-3222

در مرحله بعد باید به گونه ای دوربین را نصب نمایید که دارای سقفی باشد تا باران و برف با آن برخوردی نداشته باشد که موجب اتصال دوربین شود. باید زاوایه ای که دوربین ها به کار برده شده نیز مناسب باشد و تمام نقاط مکان مورد نظر در کادر دوربین ها مشاهده گردد.

مشخصات دوربین ورتینا VHC-3222

امکانات دوربین ورتینا vhc-3240

دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای ویژگی های متعددی هستند. در این میان هر ‌کدام دارای امکاناتی هستند. که به صورت روزانه در حال تغییر می باشد. و به روز تر می شود. ما در اینجا هستیم تا برای شما از امکانات دوربین ورتینا vhc-3240 مقاله ای تهیه کنیم. تا بهترین نوع دوربین را انتخاب نمایید.

این دوربین از نظر کیفیت درجه یک و مرغوب است. و دارای ضمانت نامه چند ساله می باشد. و به صورت کاملا تضمینی آن را به صورت مجانی نصب می کنند. این دوربین به خاطر بزرگ‌ بودن، تصویر را به صورت کامل تری دریافت می کند. و چون وضوح تصویر بالایی دارد انتخاب بسیار مناسبی برای مکان های عمومی و خیلی باز می باشد، چون می توانید این دوربین را زوم کرده و تا مسیر بسیار زیاد را نیز کاملا مشاهده نمایید. دوربین ورتینا vhc-3240 بسیار درجه یک می باشد و کاملا ضد آب است. همچنین طول عمر بالایی دارد و بر اثر ضربه و فشار هیچ اتفاقی برای آن نمی افتد و به خوبی تصویر را نشان می دهد و چون از سیم های بسیار فشار قوی استفاده شده است به راحتی ضبط قطع نمی شود و از امکانات بالایی برخوردار می باشد.

امکانات دوربین ورتینا vhc-3240 بسیار زیاد می باشد که مهمترین آن، قیمت بسیار استثنایی است و افراد زیادی برای خرید آن از طریق اینترنتی اقدام می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *