وبلاگ, مقالات آموزشی

خرید دوربین مداربسته VHC-3240 ورتینا

دوربین دو مگاپیکسل HDTVI ورتینا VHC-3240

خرید دوربین مداربسته VHC-3240 ورتینا

خرید دوربین مداربسته VHC-3240 ورتینا

شرح کامل کارکرد دوربین مداربسته ساده نیست اما اطلاعاتی که برای شما لازم است را دراختیارتان میگذاریم . دوربین های مداربسته تکنولوژی پیشرفته ای دارند.حالا عملکرد دوربین را به چند بخش اصلی تقسیم میکنیم.

دربخش اول یک دوربین مداربسته بافضا ومحیط اطرافش درارتباط میباشد. شایدچیز مهم وحیاتی به نظر نرسد اما کار اصلی دوربین های مداربسته دیدن اطراف است . لنزدوربین مانند مردمک چشم انسان دیدن را برای دوربین امکان پذیر و راحت میکند .

بخش دوم قابل اهمیت، اجزای دوربین هستند که تصویر را به مغزسیستم دستگاه منتقل میکنند و تصاویر را برای کاربر قابل فهم و درک میکنند. دیدن اجسام بادریافت نور منتشرشده ازآنها امکانپذیراست. لنزدوربین همانند چشم انسان این نورهارا به دام می اندازد و به سمت خود راهنمایی میکند. لنز دوربین نوع خاصی از عدسی است که نور را به داخل دوربین منتقل میکند. حالا این نور باید به زبان رایانه تبدیل شود و کار تکنولوژی هم از اینجا آغازمیشود. داخل دوربین های مداربسته صفحاتی از سنسور ها وجود دارد که باعث تغییر تصویر به زبان دیجیتال میشود .

بخش سوم دوربین مداربسته ، مغزسیستم میباشد که تمام اطلاعات دریافت شده به آنجا منتقل میشود. تصاویر دریافتی پس از پردازش کنار هم قرار میگیرند و باعث ایجاد یک ویدیو میشوند. شاید نیاز داشته باشید تا تصاویر دریافتی از دوربین مدار بسته را به صورت زنده و بدون حضور درمحل کار آن را روی گوشی و لب تاپ خود دریافت کنید دراین موقعیت دستگاه به اینترنت متصل خواهد شد و به صورت مرتب اطلاعات دریافتی خود را در اختیار شما میگذارد.

دوربین دو مگاپیکسل HDTVI ورتینا VHC-3240

 

خرید دوربین ورتینا vhc-3240 با قیمت پایین

چیز هایی که قبل از خرید دوربین ورتینا vhc-3240باید بدانید :

دوربین مداربسته ورتیناvhc-3240دارای سنسور coms2mpباظاهری کامپکت است. این نوع دوربین با داشتن فیلتر به صورت مکانیکی آمادگی ضبط کردن تصاویر درفضایی بانورکم را دارد حالا به مشخصات این دوربین میپردازیم:

  • سنسورcoms2mp باعملکردو کیفیت بالا
  • خروجی آنالوگ اچ دی تا رزولوشن دو مگاپیکسل ۳
  • فیلترمکانیکی
  • دارای لنزثابت
  • کاهش نویز دیجیتال
  • Irهوشمند
  • قابلیت دید درشب تا فاصله ی حداکثر بیست متری
  • مقاوم در برابر مایعات و گرد و غبار.

 

باتوجه به بدنه ی مقاوم دوربین امکان رفتن آب و گرد و غبار به داخل ان ممکن نیست. این دوربین ها دارای بدنه ای فلزی هستند و مورد استفاده در فضاهای داخلی و بیرونی که با مایعات و گرد وغبار ارتباط دارند هستند. این دوربین های مداربسته منوی osdدارند که برای کاربری راحت منو میباشد.

این دوربین ها درهرموقعیتی دارای امادگی برای ضبط تصاویر هستند، حتی در تاریکی مطلق با وضعیت سیاه و سفید به کار خود با کیفیت و وضوح بالا ادامه میدهند. همچنین این دوربین از وضوح تصویر بالایی برخوردار است . به این دوربین مداربسته dom)) هم گفته میشود ودارای کیفیت تصویر دومگاپیکسل میباشد.

برای خرید دوربین های مداربسته با قیمت پایین و ارزان باید حتما به کیفیت و کارکرد درست آن هم توجه داشته باشید تا بخاطر ارزان بودن و قیمت پایین آن با یک محصول بی کیفیت و نامناسب روبه رو نشوید و همان طور که میدانید قبل از خرید هرمحصولی باید حتما از کیفیت و کارکرددرست آن مطمئن شوید و حتما آن را تست کنید.

این دوربین ها در بازار با قیمت مناسبی موجود هستند و میتوانید با توجه به نیاز خود و در نظر گرفتن بودجه آن ها را خریداری کنید ،چون نصب دوربین مداربسته بسیار اهمیت دارد و امنیت محل کار یا خانه ی شما را افزایش میدهد .

 

 

قابلیت های دوربین ورتینا vhc-5560

دوربین پنج مگاپیکسل HDTVI ورتینا VHC-5560

یکی از با اهمیت‌ ترین لوازم و وسایلی که نظارت دقیق و وسیعی را از یک محیط به دست می‌آورند دوربین های مداربسته می باشند که در انواع و اقسام گوناگونی تولید و به بازار محصولات نظارتی وارد شده‌اند. از دوربین های مداربسته در مکان های مختلفی استفاده می شود. مانند بیمارستان‌ ها, بانک‌ ها, فروشگاه های بزرگ و یا مکان هایی که خطر سرقت از آنجا به شدت زیاد است مانند طلا فروشی‌ ها، صرافی ها و غیره. برند معتبر ورتینا با نام تجاری vertina یکی از شناخته ترین شرکت های ساخت تجهیزات حفاظت و امنیت اماکن است.

دوربین ورتینا vhc-5560 می‌ تواند تا سال‌ های زیادی نیاز شما به هر نوع سیستم محافظتی را برطرف نماید. یک دوربین با قابلیت عالی دید در شب که اگر شرایط نوری بسیار ضعیف هم باشد می‌ تواند هر جسمی را رصد کند. دوربین ورتینا دارای حسگر ۵ مگاپیکسلی مدل cmos است که توانایی دقت نظر بیشتری را نسبت به محیط اطراف به شما خواهد داد. همچنین می‌ تواند شدت نویز 3D DNR را کم کند. ارائه ی تصاویری بدون تاری و عدم لرزش با حفظ و ثبات کیفیت تصاویر حتی در شرایطی که نور کمی وجود داشته باشد. فیلتر ICR یکی دیگر از قابلیت های دوربین ورتینا است که هنگامی که آن را فعال کنید از سنسور دوربین محافظت می کند و اجازه ی ورود امواج مادون قرمز را نمی‌دهد.

گزینه‌ ای که به کیفیت تصاویر دوربین در شبانه‌روز کمک می‌کند.، منو او اس دی (OSD) به عنوان یک قابلیت در برخی از دوربین ها به شمار می رود که به دلیل تفاوت نور در مکان های مختلف می توان از آن استفاده کرد و نور دوربین را به وسیله ی آن تنظیم نمود و یا از جهت رنگ بندی تصاویر ،کنترل لازم را انجام داد.

 

تنظیمات دوربین ورتینا vhc-5560

دوربین ورتینا vhc-5560 با طراز محافظت محیطی آی پی ۶۷ می باشد. وزن تقریبی دوربین حدود ۳۵۰ گرم است. برد دید در طول شب آن حداکثر ۲۰ متر می باشد. فاصله ی کانونی لنز دوربین ورتینا ۲/۸ میلیمتر است. این محصول کاربردی بسیار با دوام است و از وضوح و کیفیت عالی و بالایی برخوردار است. گواهی IP ۶۷ دوربین ورتینا نسبت به هر گونه گرد و غبار و یا مایعات مانند آب بسیار مقاوم است و همین ویژگی منجر شده است تا بتوانید آن را به راحتی و بدون هیچ نگرانی در فضا های باز نصب و اجرا نمایید. علاوه بر آن رطوبت ۹۰ درصد و دمای مثبت ۶۰ درجه ی سانتی گراد تا منفی ۴۰ درجه ی سانتی گراد را تحمل می‌کند. این ویژگی خیال صاحبان مشاغلی که در چنین شرایط آب و هوایی مشغول به کار هستند و ناچار از نصب دوربین‌های مداربسته را، راحت می کند.

دوربین های حفاظتی مدار بسته، دارای تنظیماتی هستند که به طور معمول این گزینه ها بر روی آنها وجود دارد.

1) تنظیمات رنگ.

2) نور ورودی.

3) گزینه ی کنترل نور به وسیله ی خود دوربین (PLC )

4) تنظیمات سفید شدن تصویر (ATW )

5) برچسب‌ گذاری نقاط پررنگ (HLC)

6) گزینه ی جبران کردن نور پس زمینه (BLC)

7)  فعال و یا عدم فعال کردن سنسور های دوربین.

 

مزیت خرید اینترنتی دوربین های مداربسته

خرید اینترنتی دوربین های مداربسته در کنار مشکلات و ضرر هایی که دارد فوایدی نیز دارد . که شاید همین دلایل کافی باشد که شما دست به خرید اینترنتی بزنید. در این مقاله قصد داریم به برخی از مزیت های خرید اینترنتی دوربین های مداربسته و همچنین مشکلات این خرید اشاره کنیم. اول از همه چه برای دوربین های مدار بسته و جه برای دیگر کالا ها خرید اینترنتی می تواند خیلی زیاد در وقت و انرژی شما صرفه جویی کند. زیرا دیگر نیاز نیست به صورت حضوری بازار ها را بگردید تا دنبال دوربین مناسب خود بگردید.

دومین فایده مهمی که میتوان اشاره کرد این است که بسیاری از سایت های معتبر که فروش حضوری نیز دارند . که شما به راحتی در خانه خود می توانید داخل این سایت ها کالای مناسب خود را یافته و ثبت سفارش دهید. حتی بسیاری از این شرکت ها و دفتر ها متخصص مربوطه را نیز برای نصب و فعال سازی این دوربین ها برای شما ارسال میکنند . اما در کنار این صرفه جویی در وقت و انرژی و راحتی که خرید اینترنتی دارد. امکان کلاه برداری و تقلبی بودن سایت ها به خصوص برای سامانه هایی که با پرداخت انلاین باید سفارش ثبت کنید وجود دارد. پس حتما قبل از هر گونه خرید اینترنتی نه تنها در دوربین ها بلکه در تمام کالا ها از معتبر بودن سایتی که قرار است از آن خرید کنید اطمینان حاصل فرمایید. تا پس از خرید وقت و هزینه خود را هدر ندهید .

خرید دوربین های ورتینا با کیفیت

دوربین های ورتینا با کیفیت و با ظاهری زیبا امروزه یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین دوربین هایی هستند. که در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد . این برند که محصول کشور انگلیس می باشد به عنوان یکی از قطب های انواع دوربین های مدار بسته شناخته می شود . یکی از دلایل این محبوبت شرکت وجود طیف گسترده ای از محصولات است به طوری که می توان گفت مناسب هر شرایط جوی و محیطی، دوربین های مناسبی در این شرکت طراحی شده است .

دوربین های این شرکت همچنین تحت شبکه ip و TURBO HD-TVI تولید می شوند. نکته دیگر اینست که کیفیت این دوربین ها حتی در شب هم به دلیل وجود فیلترهای مادون قرمز بسیاربالا میباشد. به صورتی که می تواند تصاویر را به صورت سیاه و سفید ضبط و ثبت کند. همچنین کیفیت تصویر این دوربین ها از ۱.۳ تا ۱۲ مگاپیکسل متغیر است که کیفیت بالایی محسوب می شود .

در سخن اخر می توان گفت اگر قصد خرید و نصب یک دوربین مدار بسته برای دفتر،خانه،ویلا،باغ و … خود هستید می توانید از دوربین های این شرکت استفاده کنید. چرا که این دوربین ها هم برای محیط بسته و باز طراحی میشوند و کیفیت بالا و عمر طولانی نیز دارند. به همین دلیل انتخاب مناسبی می باشند . قیمت این دوربین ها نیز نسبت به نوع و کیفیت و کارایی که دارند متغیر می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *