وبلاگ, مقالات آموزشی

دوربین ورتینا ۵۵۶۱

دوربین پنج مگاپیکسل HDTVI ورتینا VHC-5561

دوربین ورتینا ۵۵۶۱

دوربین ورتینا ۵۵۶۱ یکی از انواع دوربین های مدار بسته می باشد . با توجه به اینکه برخی از مکان ها نیاز به امنیت دارند به همین دلیل باید از یک دوربین مدار بسته مناسب در این مکان ها استفاده کنیم . که دوربین دوربین مداربسته مدل ۵۵۶۱ که مناسب برای مکان های مختلف به ویژه خانه ها و آپارتمان ها می باشد . این دوربین دام پنج مگاپیکسل می باشد که در این مقاله به برسی این دور بین می پردازیم . این دوربین یکی از راحت ترین دوربین ها برای کاربران می باشد و دارای قابلیت دید در شب تا فلصله چهل متری را با آی ‍آر هوشمند است.

به همین دلیل این دوربین در مکان هایی که احتمال بارش و وجود گرد و غبار و باران می باشد مناسب است .

دوربین پنج مگاپیکسل HDTVI ورتینا VHC-5561
دوربین ورتینا از حیث طراحی ظاهری بسیار زیبا تر و بهتر از دیگر دوربین ها میباشد. با این که ظاهر در دوربین های مدار بسته زیاد مهم نیست،

اگر بخواهیم درباره کیفیت تصویر این دوربینها سخن بگوییم که کیفیت تصویر در این دوربین از حسگر های ۳ اینچی استفاده می شود که بسیار پیشرفته است.
وضوح تصاویر این دوربین حدود ۵ مگاپیکسل می باشد.
به طوری که در این دوربین ها با تاریک شدن محیط فیلتر مادون قرمز دوربین فعال می شود و تصویر به صورت سیاه و سفید ظبط می شود.

دوربین ورتینا ۵۵۶۱ برای کدام مكان ها مناسب است؟

ورتبنا ۵۵۶۱ دوربینی است که بیشتر برای محیط های باز که در معرض گرد و غبار و باران قرار میگرد مناسب می باشد.
البته بدانید که نباید این دوربین مداربسته را مستقیم داخل آب فرو برد و یا داخل چاه استفاده کرد .

همچنین به دلیل طرح ظاهری که دارای طرح زیبا و یکپارچه ای که دارد برای محیط هایی داخلی نیز به راحتی می توان استفاده کرد . به علاوه ی اینکه داشتن بدنه کوچک این دوربین ورتینا که فضای بسیار کوچکی را میگیرد به همین دلیل بسیاری از افراد از این دوربین در منزل و دفتر های خود استفاده می کنند .

این دوربین دارای شکل کروی (دام ) می باشد که به راحتی در هر طرف که بخواهید می توانید به هر طرفی که بخواهید ان را تنظیم کنید . و اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم که این دوربین ها برای محیط های داخلی مثل مکان های مشابه مسقف ، سالن های تولید ، دفتر ها و خانه های مسکونی و همچنین در محیط های خارجی مانند حیاط ، پارک و … می تواند استفاده شود.

مشخصات کلی دوربین VHC-5561

مشخصات ورتینا ۵۵۶۱ چیست ؟

دوربین ورتینا ۵۵۶۱ برای چه مکان هایی مناسب است ؟

آیا کیفیت دوربین ورتینا ۵۵۶۱ خوب است ؟ و …

شاید سوال هایی باشد که از خود زمانی که قصد خرید این دوربین را داشتید بپرسید.

در این مقاله قصد داریم پاسخ هایی مفید و مختصر را برای شما بیان کنیم.

اول از همه اگر بخواهیم از ویژگی ها و مشخصات این دوربین بگوییم ورتینا ۵۵۶۱ همانطور که در بالا گفتیم. دوربین ۵ مگاپیکسلی با کیفیتی بالا و کاربردی گسترده می یاشد.

همچنین این دوربین با وجود اینکه زیبایی مناسبی دارد اما برای دوربین های مدار بسته زیاد مشخصه مهمی به حساب نمی اید. اما در کنار تمام ویزگی های خود ظاهری کاربرد بسیار مناسبی را دارا می باشد.

این دوربین ها به شکل کروی هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و همچنین به راحتی در هر جهتی که بخواهید می توانید انهارا تنظیم کنید.
ورتینا در شب نیز به دلیل وجود فیلتر مادون قرمز در ان که در هنگام تاریک شدن محیط فعال می شود و با فعال شدن این قسمت تصاویر در شب به صورت سیاه و سفید ظبط و ثبت می شوند. همچنین این نکته نیز شایان توجه است که این دوربین می تواند تا فاصله ۴۰ متر را در شب بگیرد که این موضوع اهمیت بالایی دارد.

خرید اینترنتی دوربین های مداربسته ورتینا

خرید دوربین مداربسته در انواع مختلف امروزه مانند بسیاری از کالا های دیگر به صورت انلاین و از طریق اینترنت برقرار است.

شما می توانید به راحتی کالا خود را از اینترنت یافته و پس از ثبت سفارش ان را درب منزل تحویل بگیرید.

دوربین های مداربسته ورتینا نیز از این موضوع خارج نیستند. شما می توانید به راحتی از طریق سایت های معتبر این دوربین ها را تهیه کنید.

حتی بسیاری از سایت ها نیز وجود دارند که با سفارش کارشناس مربوطه را نیز می فرستند. که بتواند به بهترین نحو دوربین را برای شما نصب کند . و حتما در خرید اینترنتی به این نکته نیز توجه کنید که از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل فرمائید.

چرا که امروزه سایت های نامعتبر بسیاری وجود دارد که از مردم کلاه برداری می کنند. پس حتما مخصوصا در سایت های پرداخت آنلاین به این نکته توجه فرمائید. تا از هدر رفتن پول و زمان خود جلوگیری کنید و بهترین محصول را نیز خریداری کنید.

 

مزیت های دوربین مداربسته ورتینا چیست؟

مزیت های دوربین مداربسته فراوان است. یکی از سیستم های امنیتی که امروزه در بسیاری از مکان ها کاربرد بسیاری در تمام دنیا پیدا کرده است.

این دوربین ها زمانی که تولید و در بازار های دنیا عرضه شدند. از همان اول محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کردند.

زیرا با نصب این دوربین ها در محل مورد نظر خود به راحتی میتوانید حتی در فاصله کیلومترها از محل آنجا رامشاهده کنید.

و بر مکانی که دوربین نصب شده است کنترل کامل داشته باشد .

به طور کلی می توان گفت دوربین ها یا دارای کاربرد امنیتی هستند. یا دارای کاربرد نظارتی مثلا می توان از این دوربین ها برای ارتقا و افزایش امنیت یک مکان استفاده کرد. یا می توان با نصب این دوربین ها داخل شرکت ها و دفاتر و بسیاری از مکان های دیگر بر کار پرسنل و کارکنان و دیگر افراد نظارت داشت.

دوربین ورتینا

دوربین های ورتینا یکی از برندهای نام آشنای انگلیسی در تولید و عرضه دوربین های مدار بسته با کیفیت است. دوربین های این شرکت در انواع و شکل های مختلف به کل دنیا عرضه می شود.

در ایران نیز این دوربین ها به دلیل ظاهری مناسب و همچنین کیفیت تصویر بالا و طول عمر بلا از این دوربین ها استفاده زیادی می شود.
اگر بخواهیم به مهم ترین مزایا و ویژگی های دوربین های ورتینا اشاره کنیم می توانیم بگوئیم ؛

  • این دوربین ها دارای ظاهری بسیار زیبا تر و مهندسی شده تر نسبت به دیگر دوربین های هم نوع هستند.
  • شرکت ورتینا دارای طیف گسترده ای از انواع محصولات دوربین های مدار بسته می باشد. که شما بسته به نوع نیاز خود می توانید مناسب ترین را به شرایط خود انتخواب کنید.
  • خدمات فروش این دوربین ها بالغ بر ۲ سال گارانتی بعد از فروش دارد.
    این دوربین ها دارای فیلتر مادون قرمز هستند. که تصاویر در محیط کم نور و یا حتی تاریک را به صورت سیاه و سفید به طور واضح ضبط میکنند.
  •  دوربین های ورتینا دارای کیفیت تصویر بالایی هستند. به طوری که کیفیت تصویر آنها از ۱.۳ تا ۱۲ مگاپیکسل می باشد.
    از مهم ترین ویژگی های رایج دوربین های ورتینا می باشد. که باعث پیدا کردن طرفداران زیادی در دنیا شده است. پس اگر شما دنبال دوربینی با کیفیت و قیمت مناسب نسبت به کیفیتی که دارد هستند. شاید یکی از انواع دوربین های شرکت ورتینا می تواند انتخواب مناسبی باشد.

برای خرید دوربین ورتینا 5561 کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *