مقالات آموزشی, وبلاگ

قیمت انواع دوربین مداربسته

قیمت انواع دوربین مداربسته

قیمت انوع دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته به عوامل متعددی بستگی دارد که در این مبحث به آن اشاره خواهیم کرد .

انواع دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته با توجه به تکنولوژی ساخت و کیفیت قطعات و نحوه مونتاژ و برند دوربین مداربسته و همچنین تا حدود بسیار زیادی به رزولوشن دوربین بستگی دارد .

تکنولوژی ساخت در این صنعت به انواع AHD , CVI , TVI , انالوگ و تحت شبکه تقسیم بندی میشود . در این میان دوربین مداربسته تحت شبکه گران ترین تکنولوژی ان است که با توجه به قیمت قابلیت های بسیار زیادی نیز دارد .

در این میان پرفروش ترین و مقروت به صرفه ترین آنها دوربین های CVI  و  TVI است که با توجه به تصویر و قیمت و قابلیت ها مقرون به صرفه است و کاربرد فراوانی دارد.

مشخصات انواع دوربین مداربسته

مشخصات دوربین مداربسته فقط به رزولوشن و دید در شب آن ختم نمیشود.

در این نوع سیستم امنیتی شما باید علاوه بر کیفیت تصویر که از 1 مگا پیکسل تا 8 مگاپیکل تنوع دارد و تمامی اینها دید در شبی بین حدودا 20 تا 60 متر را دارند ، باید به WDR و BLC و 3D-DNR و مواردی این چنینی توجه نمایید  .

جهت مشاهده مقاله کیفیت تصویر دوربین مداربسته و قیمت انها روی لینک کلیک فرمایید .

قیمت انواع دوربین مداربسته

قیمت انواع دوربین مداربسته همانطور که گفته شد گران ترین سیستم ها ، سیستم های تحت شبکه هستند که قیمت آنها از 1/800/000 تومن شروع میشود.

دوربین های TVI و CVI نیز تقریبا هم رنج بوده و دوربین های TVI درصدی گرانتر از CVI ها هستن و البته از نظر کیفیت تصویر و قابلیت ها و تکنولوژی نیز TVI بالاتر از CVI است .

در نهایت نیز دوربین های مداربسته AHD نیز ارزان ترین دوربین های HD هستند که کیفیت تصویر و کیفیت ساخت به مراتب پایین تری از تکنولوژی های دیگر دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *